poniedziałek, 5 grudnia 2011

One Layer Card

...czyli kartka zrobiona na jednej warstwie - całkowite przeciwieństwo moich tradycyjnych prac! Chodzi o to, aby całą pracę przygotować z jednego arkusza papieru - nie dodajemy ŻADNYCH dodatkowych elementów, wycinanek, elementów 3D itp.
Możliwości są jednak bardzo duże - zaczynając od naprawdę prostych kartek z kilkoma prostymi odbitkami stempli, po niesamowicie ciekawe prace powstałe poprzez stemplowanie z maskowaniem, embossing czy ręczne dopiski.

Do spróbowania jednowarstwowej kartki zainspirował mnie blog Kristiny Werner. Zobaczcie jej prace np. lub .
Jako, że chciałam otrzymać podobne efekt wykorzystałam arkusz cienkiej, szarej tekturki, a stemple odbijałam brązowym kolorem tuszu. 

 
Specjalnie wybrałam malutki rozmiar bazy, bo bałam się, że nie poradze sobie z czymć większym gabarytowo. 
Na środku nastemplowałam WIENIEC BOŻONARODZENIOWY, za pomocą maski osłaniając miejsce w które później wstawiłam napis WESOŁYCH ŚWIĄT 6 S 4. Wokół stworzyłam tło korzystając ze stempli "TŁA - ZESTAW 4".

Kartka okazała się dla mnie prawdziwym wyzwaniem, ale było to bardzo ciekawe doświadczenie. Może też spróbujecie zmierzyć się z jednowarstwową kartką?

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...