sobota, 14 stycznia 2012

MORZE NOWOŚCI !

Dziś mam kolejną niespodziankę dla klientów Agaterii !

Do sklepu trafiło właśnie ok 40 stempli, w 3 nowych kategoriach.
Nowa kategoria WALENTYNKI / MIŁOŚĆ zawiera wspaniałe  grafiki, napisy w fantastycznym układzie i ciekawych czcionkach a także cytaty. Wierzę, że tak zdolne scraperki ja Wy wykorzystają te pozycje nie tylko do walentynkowych prac.
Oto tylko parę z nich:




Znajdziecie też u nas nową kategorię - KWIATY,  a w niej piękne róże w dwóch wersjach. Kategoria ta będzie się na pewno rozrastać.
I na koniec zostawiłam sobie wisienkę. Jest nią kategoria ARTJOURNAL  a w niej stemple do art journalingu, kolaży, tworzenia tła.



Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. A teraz zróbcie sobie ciepłą herbatkę i obejrzyjcie wszystkie nasze NOWOŚCI

Pozdrawiam, Agata



1 komentarz:

  1. Cóż za piękna kolekcja nowych stempelków - zajżałam do sklepu i jestem pod ważeniem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...