wtorek, 21 lutego 2012

Róże..

..to moje ulubione kwiaty!
Ostatnio przy "liftowaniu" karteczki Enczy (wyzwanie wciąż trwa ,więcej informacji  TUTAJ ! )zaprezentowałam różany stempel w swojej pracy! Jest piękny i z całą pewnością mieści się w czołówce moich "najukochańszych"  stempelków z Agaterii :)
Na półkach sklepu znajdziecie go TUTAJ ,a poniżej wykorzystany w mojej pracy :D




Dzięki bardzo praktycznym napisom ,moja drukarka odpoczywa, a ja oszczędzam na drogich tuszach,które zawsze kończyły się w najmniej odpowiednim momencie  :-P Szeroki ich wybór znajdziecie TU ,a TUTAJ , ten który wykorzystałam ja :)

Pozdrawiam wieczornie:)
xxx

3 komentarze:

  1. Piękna kartka Jaguś... a róże, śliczne są!
    Zawsze czekam na wtorek z Twoimi inspiracjami!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, róże przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...