środa, 28 marca 2012

Radosnych świat!

Witam was serdecznie :) Na dziś przygotowałam wiosenną kartkę wielkanocną z moim ulubionym duetem kolorystycznym : zieleń i fiolet!
Kartka jak zwykle bardzo prosta jedynym dodatkiem jest tekturowy tag na który odbiłam zielonym tuszem napis Radosnych świąt

Niestety pomimo dobrej pogody zdjęcia wyszły bardzo kiepsko :( Sezon na kartki wielkanocne powoli dobiega końca, ale bądźcie czujni Agateria nie śpi! Zdradzę wam w tajemnicy, że już możecie szykować portfele na nowe zakupy :P


6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka!
    Jaka drukarka tak ładnie drukuję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek przed wydrukowaniem wyostrzyłam i nadałam soczystości :)
      Na żywo widać, że jest trochę nie wyraźny

      Usuń
  2. Ha wiedziałam,że to Twoje dzieło:D Po kolorach poznałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te kolory:)Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...