czwartek, 15 marca 2012

Trzeci dzień z Brises!



Witam w czwartkowe popołudnie!
Dziś będzie elegancko i romantycznie. W sklepie Agateria znajdziecie również pieczątki dopasowane rozmiarowo do często używanych wykrojników.
Wykorzystałam je w swoich kartkach, zobaczcie, zapraszam:-)

Odbiłam pieczątki klasycznie, brązowym tuszem - przyklejałam ich elementy warstwami, aby tworzyły przestrzenny motyw





Również klasycznie, z tym, że nastemplowane listki, delikatnie musnęłam brokatem.


 


Pieczątkę utrwaliłam metodą embossingu na gorąco.


Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w przyszłym tygodniu po kolejny łyk inspiracji,

Brises

Brises w swych pracach użyła stempli:
napis: Dla Ciebie

1 komentarz:

  1. Aniu:***Same cudeńka !Potrafisz poprawić nastrój swoimi pracami:)))Cudne kolorki i wspaniale wykorzystane stempelki:)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...