czwartek, 24 maja 2012

Delikatnie i romantycznie


Czas szybko leci, nadszedł kolejny gościnny czwartek w Agaterii.

Dziś pokażę Wam delikatną i romantyczną kartkę.



Kartka jest bardzo przestrzenna, robiłam już kiedyś podobną formę. Za pomocą wykrojnika wycięłam ramki z papieru wizytówkowego i papieru ozdobnego i podkleiłam je na kosteczkach 3mm.


Wewnątrz powstałego okienka  przykleiłam kompozycję składającą się z dwóch motylków, które przysiadły na rozetce. Rozetka to odbita białym tuszem na kalce stempel Rozetka 1, który zaembossowałam na gorąco puchnącym białym pudrem. Dało to delikatny koronkowy efekt. Podkleiłam ją kosteczkami 3mm.



Kartkę ozdobiłam także kwiatami, do których dodałam zaembossowane i wycięte listki z zestawu Róże+listki 2. Uwielbiam te listki, wyglądają wspaniale!


Dziękuję Wam za uwagę, do zobaczenia za tydzień, w ostatni majowy czwartek.
Monia




5 komentarzy:

  1. Śliczna! Delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!
    Stempelek odbity na kalce jest bardzo delikatny, niby koronka :)
    Motylek i kwiaty, cudne listki, cała kompozycja sprawia, że ta karteczka jest delikatna i zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, pastelowa, delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest urocza bardzo mi się podoba !!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...