czwartek, 21 czerwca 2012

Filka zaprasza!

Witam cieplutko w kolejny czwartek.
To już nasze trzecie spotkanie :)
W tym tygodniu przedstawię dwie kartki.
Jedna z nich przedstawia inne zastosowanie 
TEGO ZESTAWU stempli niż pokazałam w zeszłym tygodniu. Tym razem użyłam samej ramki na którą nakleiłam NAPIS - ciesz się życiem! z piękną czcionką . Bardzo podoba mi się wykrzyknik umieszczony na końcu,  dzięki  niemu, te słowa są mocne, a przecież takie powinny być :)



Druga kartka, to zestaw kolejnych moich ulubionych stempli. STEMPEL TEN  składa się z dwóch oddzielnych, okrągłych części , ja jednak przedstawiam go jako całość.


 
Na obu tych kartkach widnieją ręcznie robione kwiatki, a instrukcje do nich znajdziecie na
blogu Sasilly . Prawda , że robią wrażenie? :)


Korzystając z okazji przypominam, że Agateria jest sponsorem jednego z konkursów, który organizujemy na zlocie w Warszawie 30 czerwca.

KONKURS Z MAPKĄ 

  której autorem jest Sasilla  !
Mapkę należy odebrać na  stoisku Agaterii( nr.6, już od godz. 10-ej) następnie w przygotowanym przez organizatorów zlotu miejscu, wykonać pracę  i oddać ją do Agaterii podpisaną do godziny 15 -ej.
 Do wygrania piękny zestaw stempli. !!!




Do zobaczenia w ostatni czwartek :)
Filka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...