sobota, 24 listopada 2012

Kurs na poinsecje



Chciałam dziś pokazać jak zrobić kwiat poinsecji wykorzystując wykrojniki Marianne (LR0142, LR0122, LR0121) oraz świetnie pasujące do nich stemple, dokładnie ten, ten i ten.

Poza stemplami będzie potrzebny bordowy/czerwony i zielony papier, brązowy tusz (u mnie Memento), tusz do cieniowania brzegów, klej, ozdoba na środek (wycinanka z żółtego papieru, półperełka, koralik itp.).

Wycinamy kwiatuszki z bordowego papieru - po jednym z każdej wielkości - ostatni wycinamy w zielonym papierze.





Na każdym kwiatku stemplujemy wzór żyłek liścia - w przypadku małych kwiatuszków od razu cały,


 w większych kwiatkach każdy płatek oddzielnie.

Wyginamy lekko płatki
 

Sklejamy płatki ze sobą - ja używałam na przemian raz gładki kwiatuszek, raz z ząbkowanym brzegiem. Jeśli ktos ma pojedynczy zestaw wykrojników, może po prostu wyciąc każdą wielkośc po dwa razy.

Zielony kwiatuszek tuszujemy na brzegach żeby trochę złagodzic kontrast.

Doklejamy na spód


Na srodku dodajemy pręciki - u mnie wycięte wykrojnikiem od kompletu plus żółta półperełką. Za pomocą pęsety mozemy jeszcze dodatkowo powyginać niektóre płatki.




I gotowe! Robi się migiem, zapraszam do spróbowania!




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...