piątek, 8 lutego 2013

Wciąż się dobrze bawię...

... markerami i nowymi stempelkami z Agaterii :)
Forma kartki ta sama jak ostatnio..prosta i szybka w wykonaniu :)..to rekompensata dla mnie  za dłuuuugie kolorowanie stempelka, haahaaa (wciąż się uczę!)





Stempelek z Łucją znajdziecie TUTAJ..a ja nie mogę doczekać się kolejnych, które mam nadzieje wkrótce do mnie dotrą :D
                                                                                   
W sklepie znajdziecie też całą gamę promarkerów , których użyłam do jego pokolorowania :D..a dzięki  wymiennej końcówce (bardzo łatwej w użytku) na moich odbitkach pojawiły się gdzieniegdzie kropeczki...
                                                       
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. O raju ...
    Cudowna ... i wcale nie widać byś się uczyła kolorowania bo wszystko wyszło po prostu idealnie ...
    Rozbrajająca jest ... i te piegi ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, a Łucja świetnie pokolorowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta Łucja w sukience :)
    zamówiłam sobie taką samą... a Twoja wyszła bardzo fajnie - jest dzięwczęca i bardzo elegancka :))) mam nadzieję, że moja też tak ładnie będzie wyglądać po pokolorowaniu...

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...