środa, 26 czerwca 2013

Albumik z sentencją

Ostatnio produkcja ślubna idzie pełną parą - tak, że prace idą w świat nawet bez zdjęć. 
Dzisiaj pokażę Wam pracę, którą zrobiłam dla przyjemności. Scrapińcowy bodziak, ten napis oraz ulubione przeze mnie listki z tego zestawu i pierwsza strona z sukieneczką gotowa!


Wykorzystany tusz, to szare Memento - kolor szary jest u mnie na drugim miejscu, zaraz po brązie do odbijania napisów. Listki odbite tym zielonym tuszem - powiem Wam, ze to niesamowity luksus mieć wszystkie kolory...... - polecam każdemu przy każdym zakupie stempli pomalutku uzupełniać sobie również kolekcję tuszy - nie będzie tak bolało - a nie wiadomo kiedy w Waszych szufladkach będą leżały już wszystkie w równym rządku ( u mnie było takie założenie ;) lub też na malowniczej kupce w przypadkowym pudełku ( tak jest )


 Zostały mi do ozdobienia środkowe karty - ale ze stemplami Agaterii nie będę miała problemu by album ładnie wykończyć :)

2 komentarze:

  1. Śliczny jest :D Co do tuszy - takie mam założenie: powolutku do przodu ;)
    I zgadzam się - stemple Agaterii rządzą - też ostatnio namiętnie ozdabiałam nimi album :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...