środa, 29 października 2014

Kwieciście...

Nie będę ukrywać, że moja dzisiejsza kartka inspirowana jest przepięknymi układami kwiatowymi Joasi i Klaudii. Ale nie mogłam się oprzeć by nie spróbować.
W kartce użyłam ramki z naszych ostatnich nowości Ramka oval 5, napis dobry na każdą okazję "Spełnienia marzeń 2".  Dałam się oczywiście wciągnąć modzie robienia kwiatków. No i kwiatki są mojej własnoręcznej roboty.



  Dodatkowo użyłam podczas ich tworzenia- stempli kwiatów  "Róża" Jestem tą szczęściarą, że mam wykrojnik Roses Creations i wycinanie mam ułatwione.
 A kwiatki potraktowane tym stempelkiem wyglądają ciekawiej.





Nie lubię jesieni i zimy...pewnie stąd takie ciepłe kolory dziś u mnie.

Pozdrawiam ciepło




W pracy użyłam:







2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...