poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Motylki z kalki / Vellum butterflies

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać motylki z kalki oraz kartkę, na której zagościły.
Stempelek Motyl odbiłam na białej kalce technicznej używając białego tuszu pigmentowego.

Hello everyone :)
Today I want to share with you vellum butterflies and the card on which I used them.
I stamped the Butterfly stamp on a vellum sheet using white pigment ink.



Następnie posypałam białym pudrem do embossingu i zembossowałam na gorąco.

I embossed them with white opaque embossing powder.



Zembossowane motylki wycięłam przy użyciu wykrojnika Memory Box - Effera Butterfly Wings.

I cut the embossed butterflies out using the Memory Box - Effera Butterfly Wings die.



A oto gotowa kartka z motylkami. And here is the ready card with butterflies.



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)

Have a great day.

Klaudia


Wykorzystałam / I used

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...