środa, 16 listopada 2016

Świąteczne kartki

Witam Was serdecznie w środku tygodnia

Mam za sobą cudowny weekend z Klaudią Kszp :)
Dzięki niej i 2 dniom wspolnej pracy odblokowałam się - bo ostatnio miałam wrażenie, że wena wzięła sobie wolne.
A teraz w końcu chce mi się robić, ciąć, kleić.

Powstały więc dwie kartki - w dwóch różnyc kolorach.
Niebieskości i złoto - jako główne odcienie na kartkach.
Na beżowo złotej kartce użyłam śniezyny zrobionej na szydełku.

W niebieskiej kartce;) do wycięcia ostrokrzewu użyłam naszych okładek od tekturek i stempelków - czyli to co widzicie w folijce kiedy otrzymujecie towar. świetne są - grube - i fajnie się komponują z całością. 










Użyte materiały

     

  



Pozdrawiam serdecznie
Ilona 




3 komentarze:

  1. super pomysł z tym anyżkiem:) mogę spróbować? zainspirować się?

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tym anyżkiem:) mogę spróbować? zainspirować się?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...