niedziela, 5 lutego 2017

Perłowe love

Witajcie!
Muszę się Wam do czegoś przyznać. Od kiedy Agateria wprowadziła pudry do embossingu, wciąż szukam pretekstu, by ich użyć w swoich pracach. Są po prostu świetne! Dziś postaram się zaprezentować puder w kolorze perły. Bardzo starałam się możliwie jak najlepiej go sfotografować, stąd tyle zdjęć ;-)
Postanowiłam poddać puder pewnemu testowi - mianowicie użyć go na kalce technicznej. Byłam ciekawa, czy po stopieniu wciąż będzie przylegał do papieru, czy też się wykruszy tak, jak niektóre pudry, z którymi miałam wcześniej do czynienia. Jaki był wynik mojego eksperymentu? Oceńcie sami:






Wszystko przepięknie się stopiło i nic, powtarzam, nic(!) się nie wykruszyło.
Do zrobienia kartki wykorzystałam: puder do embossingu Biała Perła,  nowiutki stempel Motyl 2 oraz papiery Oh Hello Spring 1/6Oh Hello Spring 3/6 i Oh Hello Spring 4/6


Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...