wtorek, 11 lipca 2017

Rozetki i mandale

Witam Was serdecznie.

Dziś chcę Wam pokazać kartkę manadalową, rozetkową i jak ja nazwiemy.
Tekturkową rozetke przecięłam na pół i połączyłam z serwetką wycietą wykrojnikiem. Na tej częsci zbudowąłam kompozycję kwiatową.
Odkąd stałam się posiadaczką bezbarwnej pasty strukturalnej - mrzyłam aby użyć ją w połączeniu z maską mandalą.
Tym razem całość zanim wyschla obsypałam brokatem białym.
Wiem że na pierwszy rzut oka  na zdjęciach prawie jej nie widać - ale efekt jest świetny. Delikaty a widoczny. Poniżej obejrzyjcie szczegóły.







Użyte materiały:

    




Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. Świetnie to wymyśliłaś :) Taki transparentny wzór wspaniale się prezentuje! Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...