sobota, 14 października 2017

Z kwiatkiem dla nauczyciela

Witam wszystkich!
Dziś debiutuję na łamach bloga Agaterii z swoją pierwszą kartką. Dziś także w Polsce przypada dzień nauczyciela. I chociaż szkołę ukończyłam już bardzo dawno temu, życzę wszystkim nauczycielom pasji i cierpliwosci w uprawianiu tego zawodu;-)
Z tej okazji przygotowałam kartkę z przepięknym stemplem Agatki z kwiatkiem. Stempel pokolorowałam markerami Copic. Całość dopełniają cudowne papiery z kolekcji Magic Dreams.

Welcome everyone!
Today I am presenting my first card at Agateria's blog. Today we also celebrate the Teachers Day in Poland. Although I have finished my school years ago, I would like to wish all teachers a passion and a patience in their work.
In this occasion, I made the card with adorable Agatka with a flower stamp. I coloured the stamp with Copic markers. To finished my card I used lovely papers from Magic Dreams collection.






Do zrobienia mojej kartki użyłam natępujących materiałów:
To make my card I used the following products:



Pozdrawiam, /Regards,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...