środa, 8 listopada 2017

Świąteczny Layout z Mikołajem | Christmas Layout with Santa

Witajcie
Od dawna nie robiłam layoutu, a ponieważ mam cudne arkusze do wycinania z Agaterii, pomysł zrodził się prawie że sam.
Dominuje biel z kontrastową czerwienią i czernią, trochę srebra, brązu...wyszło po prostu  tradycyjnie..tłem jest jeden z moich ulubionych papierów Agaterii - motyw biało-szarego drewna z delikatnymi, białymi zawijasami, jakby liźnięty mrozem i cudne maski
Głównym punktem layoutu nie jest jak to zwykle bywa fotografia, lecz dobrze wszystkim znany Święty Mikołaj :)
Hello
I didn't make LO since months, but because I have wonderful papers from Agateria, my idea came to life itself. A base of this layout is one of my favourite Agateria's paper - with the motive of white wood. 
This is simple layout, in traditional look and colors - white, black and red, with well known Santa in  the middle of composition :) 






Mam nadzieję, że i Wy znajdziecie czas by sięgnąć po nożyczki i papier w chłodny, jesienny dzień.
Na pewno wyczarujecie cuda. 
I hope you'll find some time to cut papers and create something beautiful - cold, autumn days are great time to do it..

Do wykonania LO użyłam:
 I used:  


Pozdrawiam ciepło
Hugs
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...